Hurray!!

Lyssnar på Pang Prego, det är mitt återkommande måndagsnöje, iaf när mitt internet fungerar vilket det gör idag. Idag är det en repris, låter kanske lite trist..men icke sa nicke. Det är typ världens roligaste program, innehållandes ett Narrnia-Nangijala-battle. O, vilket fint ord. Stört kul, har ni chansen så lyssna. Senast jag lyssnade fick jag bara höra hälften, var på väg hem från jobbet. Ville sitta kvar i bilen och lyssna färdigt men det fick jag inte för Jakob..taskigt.
På tal om mitt internet och min dator med för den delen. Den är för tillfället superfin och modern, allt tack vare lillebror Erik. Han fixade den igår, tack min alldeles egna lillebror. Här får ni se en bild, han hatar att vara med på kort, iaf när jag är fotograf. Så gnäll inte på det, jag hade vid detta tillfälle redan tagit ca sju kort på hans bakhuvud så jag är ganska nöjd..
image26

Kommentarer
Postat av: Maria

och min STOREBROR!!!!!!!!!

2007-11-21 @ 17:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0