Godmorgon och trevlig helg!!

365845-4
Sitter här vid datorn, Nyhetsmorgon har precis börjat. Måste tillstå att det är första gången på hur länge som helst som jag är vaken vid den här tiden. Speciellt efter att ha varit ute kvällen innan..och det var jag kan jag lova! Det var superkul, musiken var great så dansade konstant. Mycket lyckat. Nu har Millan åkt hem, buhu alltid lika trist. Menmen hon återvänder i början på december, då det ska gås på Kentkonsert och festas. Längtar redan.. För tillfälet äter jag frukost och läser bloggar.. Senare ska jag bege mig hem til min födelsestad, Svedala. Nej, det finns inget att göra där, men ska hälsa på min mamma.
Ovan ser ni ett exempel på ungefär så som jag käner mig idag. Dock inte så farligt är bara lite seg. Bilden är tagen när jag var i Turkiet i september tillsammans med Emelie. Det var supernice, fast gillar höst och kyla med.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad roligt det var att träffa dig! o få svänga våra lurviga på blekingska, nationen i mitt hjärta ;) Jag saknar dig redan o ser fram emot att komma ner snart igen :)Förstår precis hur du känner dig, jag har knappt orkat hålla ögonen öppna idag, men nu laddar jag inför nästa party o det hoppas jag att du också gör, vi har ju partynerver du o jag :)

2007-11-03 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0