Fräsch as hell!!

Min tanke med den här bloggen var att den framförallt skulle handla om mode och kläder, då jag tycker att det är sjukt kul. Folkspana lär ju snart kunna klassas som ett fritidsintresse, om det inte redan gör det. Fast nu när jag jobbat så pass mycket så har jag varit så himla trött att jag knappt orkat klä på mig över huvudtaget...
Idag tog jag dock nya tag. Duschade, tvättade håret och rakade benen, jag är otroligt fräsch för tillfället. Tog nya kläder från garderoben istället för att ta de som låg i soffan, även detta ett framsteg.
Undrar om jag hinner se fotbollen ikväll, hade faktiskt varit roligt. Jag gillar att titta på fotboll. Men vill inte diskutera tacklingar eller falaktiga domslut. Däremot pratar jag gärna om spelarna i sig, vissa är ju riktigt mumsiga..hehe. Hoppas Rami spelar ikväll, he´s hot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0