Ett skepp kommer lastat...

Med vadå? En jävlans massa post!! Usch vad jag är trött på brev, tidningar och all annan skit som folk skickar fram och tillbaka över landet. Insåg när jag åkte hem i morse att jag jobbat alla nätter man kan i november, skrämmande.. Och december lär inte bli bättre.
Detta är anledningen till att jag inte bloggat så mycket, jag har helt enkelt inte orkat. Men eftersom man ändå vill hitta på saker så går man ibland up lite tidigare än man borde.. Stupid stupid, men roligt ändå.
I måndags och tisdags hade jag körlektion. Fick trevligt besök i tisdags innan träningen, likaså på onsdagmorgon.. Fast det minns jag knappt då jag slocknade.
På onsdag kom ju även Biffisöt på besök, stackarns klänning har fortfarande inte kommit in i affären. Hon fick njuta av min nya jacka och en kopp te på Espresso House istället. Jag drack självklart latte..mmm.
Ergo, den här veckan har det ju faktiskt hänt lite grejer. Vilket är fantastiskt kul.

Kommentarer
Postat av: Biff a la Lindström

Fortfarande inte hört något om klänningen, gått en hel vecka... I WANT IT! :)

2007-11-29 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0