Det upprepar sig.

Alltid när jag jobbar natt så tänker jag så många bra tankar, speciellt om vad jag ska göra på dagen när jag vaknat. Men så blir det aldrig så. Planen för idag var att hitta på något vettigt och inte bara surfa och lyssna på musik hela dagen. 
Nu sitter jag här framför datorn, varvar Pang Prego med smyglyssnad julmusik. Har druckit kaffe hela dagen, dvs från kl halv tre då jag gick upp. Funderar allvarligt på att äta lite av chokladen jag köpte igår...och javisstja, jag har hittills inte ens stuckit näsan utanför dörren. Jag orkar helt enkelt inte, är så sjukt trött.
När jag kom hem imorse mådde jag illa av trötthet. Nu mår jag bra, fast är lätt förslappad. Tur att det är volleybollträning ikväll. Mamma har lovat att köra mig till jobbet ikväll så jag kan vara med på träningen. Tack mami..
image23

Kommentarer
Postat av: karro

vilken väldigt vacker bild.. =)

2007-11-27 @ 11:12:07
Postat av: karro

vilken väldigt vacker bild.. =)

2007-11-27 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0