Det ser mörkt ut.

Det är mörkt i och utanför min lägenhet. Och jag gillar det. För mig går höstdepp och höstmys hand i hand. Mitt humör går upp och ner, för tillfället myser jag mest. Har en massa stearinljus tända, det luktar apelsin och jordgubb. Mmm.
Softar runt utan behå, i mysbyxor och kofta och njuter av livet. Jag sov till halv tre idag, då jag jobbat inatt. Har inte varit utanför dörren sedan jag kom hem från jobbet, och jag vill det inte heller. Jag trivs här, det är varmt och man behöver inte sätta på sig skor.
Lyssnar på Kent, passar mitt humör. Men slår snart över till Pang Prego, har velat lyssna på det sedan i förrgår men eftersom mitt internet inte fungerat så har jag fått vänta till idag.
image19
Här ser ni en annan mysbild, jag vill också ligga sådär tryggt och sova i en varm famn.

Kommentarer
Postat av: Millan

Det är bra att du redan har börjat värma upp inför konserten :)

2007-11-15 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0