Det här kommer jag få ångra!!

Detta är ett lite argt inlägg. Ska akta min tunga eller hur man säger, men lär säkert få ångra en del saker jag skriver iaf. Hade ett lagmöte igår på träningen. Jag hatar lagmöten, bara det att de behövs visar att det finns stora problem. Tidigare har det inte varit så stora problem, vi har mest snackat skit och gnällt över att vi inte vill sälja utan istället ätit kakor. Det har ungefär legat på den nivån.
Så var det inte riktigt igår. det finns nog en del sprickor i laget, att säga att vi alltid kommer bra överens vore att ljuga. Bara det att en lagmedlem säger till mig att "NI får ha hur mycket emot det ni vill". Vadå NI?!?!?! Är vi ett lag eller?! För då heter det fan inte NI utan VI!!!
Försökte säga att vårt lag är så pass bra att tränarna ska kunna gå efter prestationer under veckan och träningsnärvaro när de tar ut laguppställningen till matcherna. Då får jag svaret att i elitserien ska det bästa laget spela. På vilket sätt talar mitt resonemang emot deras?! I Svedala finns ingen given stjärna, kanske dags att vissa av divorna i laget inser detta.
Och vad ni än säger, ingen kommer övertyga mig om att man ska få spela när man inte kommer på träningarna. Hur duktig eller framförallt hypad (i Svedalas fall) man än är. Volleyboll är en lagsport, då krävs det att det finns ett lag också.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag tycker att de resonerar väldigt konstigt, stå på dig Karin, du har rätt!

2007-11-30 @ 14:31:18
Postat av: **J.K**

Kämpa på :)

2011-04-26 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0