Det är tisdagmorgon..

365845-8
Mitt internet funkade inte igår.. Jag blev jättearg. Sen suckade jag och läste VeckoRevyn.  Och idag funkar det!! Som ni ser.
Ovan ser ni mig som jag såg ut i fredags, plus en del av min lägenhet. Synd att inte soffan syns lite bättre, den är superfin. Guldbrokad!! Det är inte alla som har en guldsoffa.
Sitter och lyssnar på Säkert! och tänker över mitt liv. Det gär jag väldigt ofta, och trots det kommer jag inte fram till något.. Onödigt kanske, men ibland är det kul..
Ikväll är det träning, längtar!! Är sugen på att slå till något väldigt hårt. Där snackar vi bra terapi.. Hejdå så länge, återkommmer när jag har något vettigt att säga.

Kommentarer
Postat av: Emelie/ Biff

Vilken fin klänning, Like it! Tack för att man blir nämn i din blogg, känner mig lite hedrad :)

2007-11-06 @ 16:53:58
Postat av: karro

jag vill också bli nämnd =) sen vill jag bli hembjuden till din lägenhet. har ju aldrig varit där

2007-11-06 @ 22:54:44
URL: http://karito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0