Dagens

image24
Här ser ni dagens ambitiösa outfit. Soft men ändå, jag har ju trots allt behå på mig.
Lösa jeans: Miss Sixty
Svart linne: H&M
Vitt och guldig tröja: Adidas
Håret sattes upp på två sekunder, men jag blev lite smått fascinerad av resultatet så det fick vara med på bild.
I bakgrunden ser ni min överfulla tvättkorg, har bokat tvätttid till imorgon vilket gör att jag måste masa mig upp lite tidigare än vanligt. Men det är det värt för annars har jag snart inga trosor att ta på mig..lite kallt kanske.

Kommentarer
Postat av: Anders

Skitfin putfit karin ;), fast vill ju se en blixtbild till imorn :P

2007-11-22 @ 06:20:51
Postat av: Millan

Åh vad söt du är! Längtar tills jag kommer ner o vi ska göra oss fina o välja outfits! :)

2007-11-22 @ 09:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0