Bulle, bulle, bulle!!!

Jag älskar måndagar! Är kanske den enda, men ändå. Nystart, en helt ny vecka att se fram emot. Fantastiskt. Vaknade idag vid klockan ett, eftersom jag jobbat inatt. Tycker om att helt befogat vakna mitt på dan. Därefter har jag städat mitt hem, pust. Otroligt att 18,5 kvadrat kan bli så smutsiga..men samtidigt så rena när det är färdigt. Har städat toan, bytt lakan och hängt in kläder i garderoben. Passade även på att rensa bland gamla papper, hittade ett julkortskuvert från förra året.. Ni vet en sån där påse som man lägger alla sina julkort i. Att postas senast den 16 december 2006..hmm borde nog rensa lite oftare.
Nu sitter jag framför datorn, äter frukostbullar och kanelbullar som min mamma bakat. Mums, vad gott det är. Funderar på att äta lite glass också..tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0