8.30, 2-0 och en bakfull Biff..

8.30 gick jag upp idag. Det är problemet när man är hemma och hälsar på.. När man vaknar är hela familjen uppe och det känns som man försovit sig. Så man stressar upp för att hinna med frukosten innnan mamma dukar av.. Tittar sedan på klockan och inser att det är strax efter gryning..
Menmen, bra att komma upp kanske. Fast jag ska jobba inatt så jag är lite lätt tveksam.
Åkte till Svedala igårkväll vid åtta. Fick skjuts till stationen, riktig lyx..fick sitta fram och allt. Hittade en sportbilaga på tåget så satt och läste om uppladdningen inför matchen mellan Sverige och Spanien. När jag kom hem meddelades dock att vi inte har kanal9 som matchen sändes på. Mamma visste inte ens att det fanns en kanal som hette så. Fick håll koll via textv istället och vad jag kunde utläsa där så missade jag inte så mycket.
Ska snart ut och springa med Biffen, vi börjar få rutin på det nu. Gutt, det behövs. Ringde henne för en stund sen, hon sov. Hade tydligen varit ute igår med så det blir väl jag som återigen får dricka först ur flaskan..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Rätt nöjd att man kan springa 7 km bakis!! :)

2007-11-19 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0