Yesterday!

image33
Igår var det kalas, Myppan har fyllt 20 och firades i Hjärup. Av alla ställen. Jag gick vilse på vägen dit, pinsamt med tanke på hur liten denna by är. Menmen, det var en trevlig och ganska lugn kväll. Drack vin och tyckte för första gången om det...en upptäckt som resulterade i många glas.
Eftersom Mypp är tränare åt min systers lag så var även hon med på kalaset. Lite läskigt, speciellt med tanke på att de inte drack något utan dagen efter kunde berätta om alla konstiga saker vi gjort och sagt.
Stannade på festen till typ halv två, gick sedan till stationen och fick vänta en halvtimme på tåget till Lund. Resan tog fem minuter. Kan gissa att det är lätt att bli bitter om man bor i Hjärup..
Möttes på stationen, och fick en mysig natt. Tyvärr minns jag inte precis allt, min promille var något högre än brukligt. Men trevligt var det iaf. Åkte hem och köpte frukost till syrran och Angelica som sussat över hos mig.. Wienerbröd till frukost, mums. Fina vitaminer och näringsämnen kan jag lova.
        


Kommentarer
Postat av: Biff a la Lindström

haha Tjockis, Rödtock och the sexguru haha!

2007-12-01 @ 20:03:19
Postat av: rödtocken

hurray.. vilken trio.. :P

2007-12-03 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0