Wohoo, snart är det partaj!!

Kom hem från Linköping för en stund sedan, fick skjuts hem. Lucky me, pojkvän med bil is the shit! Var i Linköping och spelade mot Team Valla idag, för min del har det varit en mycket lyckad dag. Jag fick spela hela matchen, hurray jag älskar att spela volleyboll!! Det var mycket roligt, var sjukt uppe i varv!! Jippiejippiejippie!! Vi vann också förresten, med 3-0!
Nu ska jag snart iväg till Üves examensfest, det ska bli mycket trevligt. Jag är trött men partysugen, får under inga omständigheter glömma kameran. Detta måste förevigas. Bilder kommer imorgon, jag lovar. Har tänkt pilla navelludd hela den dagen, kanske städa och bädda rent med.. Vi får väl se....

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig kväll!

2007-12-15 @ 19:38:15
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Nadina

Vill du vinna en bloggdesign?

2007-12-15 @ 19:40:27
URL: http://browneyed89.blogg.se
Postat av: Millan

Åh jag är så glad Karin för du verkar så glad och jag är också glad, av kärlek :)

2007-12-16 @ 12:54:20
Postat av: karro

karin nu lägger du inte ut några fula bilder.. :P

2007-12-16 @ 15:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0