Tuesday afternoon..

Idag är det tisdag, jag ska jobba ikväll. Det är inte så kul. Men man vill ju överleva.
Idag har jag haft körlektion och träffat Jakob. En bra dag helt enkelt. Jakob halvsov och sa massa konstiga saker när jag kom tillbaka från körlektionen. Han var tvungen att gå klockan fyra sa han, men sedan stannade han mycket längre. Förvirrande, men nice. 
Pratade med min kära vän Ylva också, hon kom med det glädjande beskedet att hon ska flytta ner till Lund i vår. Åh, vad skojigt..då ska vi hänga massa. Som på den gamla goda tiden.. Hurray!
Imorgon kommer Emma på besök, tilsammans med sin kille. Det ska bli roligt, var ett tag seda vi såg, hon är ju så busy.
Funderar allvarligt på att gå och köpa godis, men vet dock inte om jag orkar. Försöker dämpa mitt sötsug med kaffe och julmust..det går sådär. Köpte förresten en julstjärna (en blomma) igår. Den gör mitt fönster än vackrare, jag har riktig julstämning nu, plockade fram lite tomtar igår också. Mmm, JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0