Planer är till för att ändras...

Skrev att jag skulle ägna gårdagen åt att softa hemma hela dan..men så blev det inte riktigt. Jag och Jakob gick upp typ vid två. Usch, jag var seg men mådde samtidigt hyffsat med tanke på allt. Åkte ut till Nova och shoppade lite julklappar, jag köpte inte en enda till mig själv..mycket bra pli. Höll dock på att bli knäpp på alla människor, jeez vad mycket folk det var. Efter shoppingen fikade vi/åt frukost på Espresso House. Mmm, favvofik med favvoperson, oslagbart. Fler sådana dagar tack, dock ska jag nog försöka sikta på att inte vara bakis nästa gång..
image64
Men Petra, vad porrig du ser ut.. Det gör inte jag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0