Nyårslöften, my ass!!

Det där med nyårslöften är inte riktigt min grej. För ett år sedan stod jag vid tolvslaget på en gata i Linköping och lovade, tillsammans med Anders att det skulle bli vårt bästa år. Kan väl säga att det inte riktigt slog in...inte alls sett ur den vinkeln.
I mitt eget fall är jag för tillfället otroligt glad och lycklig. Året som verkade bli en enda förvirrad röra av depression och snurriga tankar svängde helt plötsligt. Tack du ljusets drottning(Lucia) som förde ljuset åter till mig.
Alltså, istället för nyårslöften satsar jag på nyårsförhoppningar.. Positiva sådana..
År 2008 hoppas jag:
- Att jag ska komma in i Stockholm så jag kan få påbörja min drömutbildning
- Att jag och Jakob bara får det ännu bättre. Trots att vi setts så länge så känns det ändå väldigt nytt. Och mycket spännande.
- Att jag får spela mycket bra och rolig volleyboll, och att jag håller mig hel. Minsta smärta gör mig livrädd, inget får hindra mig från att göra det jag älskar mest.
- Att min familj och alla jag känner får vara friska, hela och glada.
Slår detta in kommer det här året att bli otroligt fantastiskt bra. Jag känner på mig att det blir så.
image82
Gott Nytt År på er alla vackra raringar ute i världen!!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Gott nytt år Karin! pusspusspusselipuss från Millan som é ba :)

2008-01-01 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0