Nu är jag pigg.

Har varit lite halvtrött hela dagen, har varit med Biffen och tittat på volleyboll. Lugi mot Säter. Ett bottenmöte som Lugi vann med 3-2. Det var väl roligt, såhär inför jul och allt. Föråt mig som vanligt på alla goda kakor som min föredetta studiekamrat Eva bakat till matchen. Mums, minisaffranssemla. Säg om det om ni kan!!
Sen åt jag och Biffi sushi. Jag vete tusan, det är sådär tycker jag.
Min tanke var att vara pysslig coh gå och lägga mig tidigt..det har gått sådär. Min plan är att pyssla lite nu. Pyssla innebär att baka mer julgodis eftersom jag ätit upp alldeles för mycket av det. Fy mig.  Nästa år ska jag baka något äckligt istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0