Kör så att det ryker!

Börjde dagen med otroligt tidig körlektion, kl nio. Haha, jag lovar kändes som mitt i natten för mig. Särskilt när ens besök hållt en vaken fram till klockan fyra. Denne låg kvar och sov medan jag var ute och gjorde Lund osäkert. Finns det något mysigare än att komma hem till en uppvärmd säng och massa kramar?  Skulle inte tro det och det resulterade i att jag somnade om och sov fram till klockan ett. Mysmys..
Körlektionen gick väl bra antar jag, min lärare är jättebra. Pratar jättemycket och svarar snällt på alla mina frågor. Han anser dock att jag måste lära mig att våga gasa mer, det ska låta!!
Sitter just nu och äter upp de återstående negerbollarna från mitt bak igår. Det gick åt ganska många inatt, och återigen är hela min lägenhet täckt av kokos. Ska det vara så svårt?! Ska strax titta på julkalendern, är lite tvehågsen. Stör mig på tjejen, bara det att hon pratar stockholmska får min hjärna att krylla sig.. Plus att hon är ogin som få..menmen vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: biff ala lindström!

Heter det negerbollar? Stödjer du slaveriet eller?

2007-12-05 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0