Knäppofest!!

image55
Det var skoj igår. Kort men intensivt. Ida kom hit och vi åkte tillsammans till Malmö. Trodde vi bara skulle hämta upp de andra hos Petra, men vi stannade där en stund. Drack och tog en massa fula kort, skojigt värre.. Sen stack vi hem till Üve och hade trevligt värre där med. Kan väl säga att jag var lite lätt seg, så när Petra och Elin sa att de skulle dra vidare så bestämde jag mig för att åka hem. Åt pölse på centralen med Ida och Karro, sen stack jag hem till Jakob. Han ville se film, det ville inte jag. Jag ville sova..det fick jag. 
        

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för den sjukt roliga kvällen eller kanske ska säga dan...

2007-12-16 @ 23:05:46
Postat av: karro

haha.. vilken tur du inte har facebook så mitt fula "sexiga"/kan diskuteras kommer ut där.. :P
hoppas pölsan va nice.. min hotdog va sjuktgod.. :D

2007-12-17 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0