Juldagen - änglarnas natt

image67
Gulliga Challe ställde snällt upp och gjorde en snöängel åt mig. Hon är för go´!! Juldagen var trevlig, rökte vattenpipa för första gången i livet, var sjukt fascinerad..
Jättetrevlig förfest hemma hos Challe och hennes syster, deras lägenhet var fantastisk! Vacker stuckatur i taket och mycket hemtrevligt inredd. Satt och snackade skit och åt julgodis i deras soffa. Sjöng julsnapsvisor och Challe hånglade med lill-Biff (Nej, inte med Biffen)
Därefter drog vi till Étage, kortast kö vinner...körde på den filosofin.
        
Jag gick och lade mig klockan fyra, hade då promenerat från Centralen till Värnhem, gick vilse och passerade en massa skumma gator.. Men jag kom hem iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0