Inför allt..

Denna helg kommer att bli händelserik. Än har det inte hänt något, jag har haft en tidig körlektion men annars råder ännu stiltje. Dagen består av lite shopping och några timmars mys innan jag ska möta världens bästa Millan på stationen 17.37! Ikväll är det Kent-konsert och Schlagernatt på Helsingkrona som gäller. Jag och Biffen har dubbelkollat..
Imorgon bär det av till Köpenhamn, och därefter är det Postens julfest. Hurray!! Vad nice.. Ska gå på vaxmuseum och julmarknad i Köpenhamn. Pratade med Anders igår så hinner nog träffa honom en stund också. Hoppashoppas!
Nu ska jag ta en dusch, gäller att vara fin och fräsch när man får besök. Måste springa över till huset med gröna skylten också, även på den fronten gäller det att vara väl förberedd..

Kommentarer
Postat av: biff ala lindström

haha du vet att förfesten börjar redan kl 16 på lördag!

2007-12-07 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0