Hurray, it´s monday!!

Jag älskar måndagar! En hel vecka kvar tills det är dags att bege sig till posten igen! Verkade inte som de hade några tider till mig i veckan, så det blir nog ledigt. Kan jag leva med. Johanna och jag diskuterade var vår livsglädje tar vägen på posten, och vid vilket tillfälle den försvinner. Vi gissade på när man begav sig hemifrån, medan Jakob hävdade att depressionen drabbar honom så fort han vaknar en söndagmorgon..
Jag sov till tre idag, snoozade i en och en halv timme. Skrämmande men skönt. Dagens plan består i att ta mig ner till källaren och boka tvättid. Haha!
Ska snart ta en varm dusch, me love! Typ världens bästa grej på vintern, ihop med min underbara ljusstake som jag satte upp igår. Det är så vackert!
Tror jag ska baka negerbollar idag också (nej, jag är inte för slaveriet). Får besök ikväll, där brukar de alltid uppskattas. Mumsmums, vad kreativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0