Gott Nytt År!!

image80
Idag är det nyårsafton!! Anser jag..Jakob menade att man inte kan kalla det nyårsafton förrän ikväll eftersom folk faktiskt jobbar idag. Jag anser att han snackar skit, vad ska man då kalla det??? Nyårsdan är ju inte förrän imorgon.. Nä, det köper jag inte, folk jobbar ju på julafton också och då kallas det ändå julafton hela dagen.
Ska hem till Jakob på middag vid sju och sen ska vi till Åkarp på fest. Wohoo, det kan nog bli riktigt skoj.
image81Hoppas bara att Biffisöt kan hänga med..hon har blivit lite krasslig, stackaren. Men en fest är ju inte en fest utan min lilla Biff. Hoppashoppas..

Kommentarer
Postat av: Anders

Fan va biffen ser blek ut ;)

2008-01-05 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0