God Jul alla vackra...

Nu är snart julafton slut, jag vet men har inte kommit till tidigare. Jeez vad social man ska vara på julafton..men trevligt är det. Har mest ätit idag, ojojoj vad mätt jag är. Pust och stön, har säkert gått upp flera kilon bara idag.
Julklappar har jag också fått. En brandvarnare. Trevligt när t.o.m. tomten läser min blogg och hör min bön, haha. Fick många andra fina saker också bl.a. en Olily-väska. Den är lovely, har tänkt att ha den som skolväska. Ljuvlig helt enkelt.
Imorgon bär det av till julotta i Västra Kärrstorp.. Den kyrkan tror jag inte jag varit i sedan jag döptes för 20 år sedan så det kan nog bli kul.. Efter det är det julottekaffe hos min morbror och hans familj nere i Äspö. Världens mysigate tradition tror jag. Detta är den egentliga anledningen till att vi överhuvudtaget går i kyrkan. Men det är ju kul att sjunga också tycker jag..
Puss och godnatt på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0