Fredag+Lördag=Fattig Karin

Igår var det fredag och shoppingdag. Trodde jag, haha. Köpte en kofta från H&M i 100% merinoull. Är lite inne på det materialet just nu, mycket skönt. Problemet är bara att man sedan inte vill använda några andra kläder. Blir kanske lite äckligt i längden..
Det var allt, hittade inget annat. Var och fikade med mamma och de två små. Min lillebror är en riktig bonde. Svepte den varma chokladen och ägnade resten av tiden till att fråga om när vi skulle gå.. Vilken tölp, haha!!
Tillbaka till shoppingen..idag var det andra bullar!! Var ute och svängde i Lund...skulle köpa något till nyår. Ska nog fira med Jakob, hänga med på fest. Är lite nervig, och bästa boten för det är att klä sig sjukt snyggt! Köpte en klänning, skor, två nya bh och en väska. Helt ny inför det nya året alltså. Plus att jag hittade ett par jeans som jag letat efter typ hur länge som helst. Blåa Replay med dragkedjor på bakfickorna. Sjukt snygga. Och på 40% rea!! Ibland blir man bara så lycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0