Efter många om och men..

image46
Har äntligen duschat och klätt mig ordentligt. Och nu är snart dagen slut. Det här med tajming är inte riktigt min grej. Min tanke var att jag skulle hinna gå och handla innan julkalendern, men det gick sådär. Satte mig här istället. Blev så nöjd med mitt klädval, allt som inte innebär tights och sunkig t-shirt är imponerande hemma hos mig.
Denna eminenta outfit består av:
Jeans: Svea
Top: Maria Westerlind
Kofta: Vila
Svart hjärtarmband och rött skärp med nitar: H&M
Nagellack: Mavala New Dehli
Guldigt spänne med stjärna: Numera nerlagd 10-kronorsaffär i Falköping
Nu återstår bara att vänta, julkalendern börjar halv sju.. Vad göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0