Det var en process..

Har äntligen läst ut Processen av Franz Kafka. det var en process att ta sig genom den kan jag säga. Men känns som det är en bok som man med stolthet kan säga att man läst. Sånt är lustigt tycker jag. Att tvinga sig igenom en bok bara för att kunna säga att man läst den. Att hävda att en bok är fanatstisk, fast man bara läst en sida i taget innan man gått och och lagt sig, av den enkla anledningen att den fick en att somna in så skönt.
Menmen, nu är det gjort iaf. Och nu går jag över på lite lättare grejer. Har fått låna Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson. Hurray, det ska bli ett sant nöje. Även biografin Jag vill ha en egen måne, om Ted Gärdestad finns med på schemat. Julmysig läsning, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0