Boring..

Jag har lite tråkigt, hittade den här hos Karro. Tänkte att något måste jag väl ha att roa mig med.

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? Sent
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, Emelie och Anders
Gillar du att slåss? Nja, föredar vildsinta diskussioner. Alla får så ont när jag slår dem..
Vad ska du göra ikväll? Träna volleyboll, hurray!
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Höger knä, när jag böjer det..
Är du bra på att måla? Inte så troligt
Vem kramade du senast? Camilla
Vad längtar du till? Julafton
Sparare eller slösare? Slösare
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Ibland
Rädd för insekter? Nej
Anser du att du är stark? Min styrka är min styrka
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick höra att det inte är kört.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov, djupt.
Vad har du druckit idag? Kaffe, massor.
Vad var det senaste du åt? RisiFrutti och krans
Vad var det senaste du köpte? Ett guldigt och glittrigt hårspänne
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag vet
Favoritklädsel? Naken
Vad gör dig glad just nu? Myskväll imorgon, Köpenhamn på fredag 
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Förväntansfull
Sommarplaner: Jobba, charter med Biffen, mycket glass
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Oändliga tillgångar   
Gillar du att sjunga? Ja
Vad längtar du mest efter just nu? Ett ja

Jaha, det här var ju skoj.. Vad ska jag nu hitta på??

Kommentarer
Postat av: karro

listor e livet för oss uttråkade människor.. :P

2007-12-12 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0